xxHannisHxx

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Hanna - 17 februari 2010 23:20

kväll, vad ska man göra på kvällen ? jo sitta vid datan hela kvällen eller äta!   


Nu ska jag nog gå ner och tvätta bort sminket ;) och byta till mys kläder :D det är så skönt att gå i stora kläder.


Puss bloggläsare, ha en bra kväll <3


/ xxHxx

Av Hanna - 17 februari 2010 19:42

Imon händer inte så mycket, ska träna med paddy, för therese. Måste ju ha pollen i kondition, det ska ju tävlas på lördag :D :D. Sen resten av dagen blir väl vid datan ;P nä ska väl försöka cykla och kanske rida kalif :)

  kalif, mormors häst :)   paddy, min häst <3 


Jason Mraz – You And I Both - Eagles Ballroom Live Version

jag älskar den låten ;)



/ xxHxx

Av Hanna - 17 februari 2010 18:41

outfit i dag :

 

Ser lite rädd ut XD men det var bästa bilden ;)Sminket blev jag jätte nöjd med :D


Shoppade ju också :D men inte så mycket :( måste spara mina pengar till skandinavium horse show :D och det kommer jag nog klara :D helt otroligt;)


  Jag får väl erkänna att mamma betela allt utom tröjan eller vad man ska kalla det :P

Underkläderna var behövliga :D och snygga :D

och allt det andra var bara för att ;) svart <3



/ xxHxx

Av Hanna - 17 februari 2010 10:09

Nu drar jag till borås för att shoppa :D men familjen + en   .

Jaja ... men jag kommer väl gå mycket själv, det är häligt man för titta på vad man vill utan att någon kommenterar vad man tittar på ;)

Jag måste ha BH , super viktigt ;D och det lovad mamma att betala   .


Bilder kommer sen ;P


/ xxHxx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards