xxHannisHxx

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

årsmöte / funktioners fest

Av Hanna - 20 februari 2010 22:52

Nu har jag varit på årsmötet som jag tvinga med mamma på, tillslut. ;) det var lite kul att få prata med dom man inte träffar så ofta:)


Först när vi kom dit vara det årsmöte, det var lång tråkigt. Sen blev det mat, amerikansk mat. Helt oki :D

Sen kom det godis :D choklad :D!! jag trodde att detta va fikat så jag åt ganska mycket godis men sen kom det fika också :S blåbärspaj den va ganska god :)


Föresten gick jag med i ungdonssektionen :D :P vi ska göra massa kul i sommar :D


Så nu sitter jag här propp mätt av all mat :S nästan illamående :S

och jätte trött:(

imon blir det väl skotta snö igen :( får gå upp tidigt och hjälpa min lilla mormor med hästarna (<3 Jag älskar dig<3) och det gör jag gärna :)


Nu blir det inga mer inlägg i dag :)

pusshej :)


/ xxHxx

 
 
Enander

Enander

21 februari 2010 00:22

Åh mormor!! hälsa henne från mej!

http://juliaenander.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 1 februari 2011 19:34

HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH

Av Hanna - 1 januari 2011 17:52


fan vilken härlig natt ;););):D ....     /xxHxx  peace  ...

Av Hanna - 24 december 2010 21:19

nu är en mysig jul afton över och det är bara kvar en flöttig kväll ;) med mycket godis!  outfit :           hjälpte Louise också ;) så sött blev hon :D       jonas fick en väldigt stor polly påse :D      Och lite glass på k...

Av Hanna - 5 december 2010 20:34


4/12-2010 En av dom härligaste dagarna på hela vintern :) sov över hos linn från fredag till lördag och det blev en hel kväll med filmer :D och ben and jery såklart ;)    på lördagen tog jag mig en rid tur barbacka :D:D mycket roligt!!    ...

.

Av Hanna - 23 november 2010 20:08

fitt mobil!!!!!!jag fattar ingenting!!!!!

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards