xxHannisHxx

Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna - 22 mars 2010 18:19

MIN MOBIL ÄR BORT TAPPAD!!!!! jag tappa den i bussen och några jävla tattar ungar har tagit den!!! men  nu är det spärrad !!! HAHAHA! FÖR DOM!!


MIN BORT TAPPADE MOBIL:

 



FÅR NOG DEN HÄR:

 


/ xxHxx

Av Hanna - 21 mars 2010 10:21

Har inte uppdaterat på länge :( jag har inte orkat.


Igår var jag iallafall och tävlade i Alingsås ;)

LB: gick super, kom 6 av 40 st ;)

han hoppa verkligen upp sig :D på förta hindret så var det jätte när att han stanna:S men han hoppa. tack <3 för att du rädda dig för en gångs skuld :D


LA: Det var en ackumulator hoppning. Fick 4 fel (rev), skulle bara gått tillbaka lite mer med överlivet, *suck*. fick iallafall 38 poäng. jag hoppade inte joker hindret, kände att det var väldigt onödigt. Men han var jätte fin! det var ju mitt fel att han rev.

Kommer bilder från tävlingen snart ;)


IDAG

- springa

- rida

- städa sadelkammaren

- putsa

Det är väl det jag ska göra i dag:)


Det är så tråkigt att helgen går så fort :( :( man hinner inte göra någonting:(

skolan är en plåga just nu :(


/ xxHxx

Av Hanna - 17 mars 2010 21:08

Ett super bra shampo för blondiner;)

Jag använder det just nu och det funkar verkligen :D


 



/ xxHxx

Bloppis-annons
Av Hanna - 17 mars 2010 20:56

 

JW och Eskadron huvorna är som nya.

Pris: 200per/st

Storlek: ponny på båda


Eskadron skydden.

Det ena paret är använt en gång och det andra paret är nytt!

Pris på dom nya : 300kr

Pris på dom använda: 200kr

Storlek: ponny på båda


Maila mig om ni är intresserade ;)

russ_tuss.hotmail.com


/ xxHxx

Hästar & Ridsport, Säljes - Alingsås (Västra Götalands län)
Pris:    3:-
 
Av Hanna - 17 mars 2010 20:07

 Idag har jag vart och tränat med paddy för Therese Häggsjö (http://www.haggsjo.com/ )

Gick super, jag är verkligen nöjd :D


Jag har också vart i skolan ;P Hände inte så jätte mycket :)

Fast en kul sak är att jag, Linn och Amanda ska göra Horla Triathlon :D Det ska bli super kul :D hoppas att ni är på än, för det är jag! :D Nu sattsar vi flickor ! ;)


Kunde inte uppdatera igår för internet fungerade inte :( men nu gör det de :P


Hoppas ni har en bra vecka ;)



/ xxHxx

Av Hanna - 15 mars 2010 20:09

Dagen började jobbigt, det var så mycket och tänka på. Men att komma till skolan var väldigt skönt man kunde släppa det mesta. man fick annat att tänka på t.ex att man har så bra vänner <3


Jag kom hem vid 3 och gick ut  och gick;) när jag kom hem fick jag veta att vi skulle åka och titta på en bil till mig och min bror som vi kan övningsköra i och ha som första bil :D super kul det tackar man inte nej till ^^


När vi åkte hem med bilen så körde pappa. Men han skulle jobba så vi slängde av han vid hans jobb också körde mamma hem :D fan vad kul det var när mamma körde!! det gick jävligt fort hem! körde i 120km/h hem !!!! wiiie :D jag har aldrig tänkt på att  mamma är en volvo raggare! :O men det är hon så det skriker om det ^^XD

jo ,en sak till. det var världens snyggaste säljare !!! Han var så snygg att vem som helst skulle död!!!


Här kommer en bild på bilen ;P Kan ni tänka mig i en sån ? ^^

(ful vinkel! kanske kommer en annan bild i mon ;P)


/ xxHxx 

Av Hanna - 14 mars 2010 21:52

.............................


Det ända som gjorde min dag i dag var hästen, Emelie och Erik, såg han bara men jag fick så underbart roliga tankar, som fick mig glömma helvetet !


/.... ( *snyft*

Av Hanna - 13 mars 2010 20:06

Red i 2 tim i dag:D det var helt underbart ! fast det var lite jobbigt att han var så pigg :P

Jag ser fram i mot att rida i mon :D !


Mår mycket bättre i dag :D så skönt !

Lagade mat i dag XD med kyckling, nudlar, paprika, mini majsar, bamduskott och brockoli. Det var super gott men lite dålig konsistens XD


Nu sitter jag i soffan och tittar på melodifestivalen som suger! Alltså vem kan komma på ett sånt program ?! jag tittar ju mycket mer på datorn :P


ja juste, jag kanske får sommar jobb :D ska vara med på ett ridläger och hjälpa till :D jag får ha med sin egna häst om jag vill :D och va med på vissa lektioner :P :D


Nu har jag tröttnat på snön !

 

Bara för att jag älskar dig <3


/ xxHxx

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards