xxHannisHxx

Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna - 12 mars 2010 13:44

Här kommer allt hästar jag har haft ;)

Ska försöka att få dom i ordning XD


Börjar med min första shetlandsponny ;)

hade ingen bild på min första shetis som hete Blondi:( 

jag fick hon när jag var 3-4 år :O men hon fick solexsem så vi lämna tillbaka henne:(

istället fick jag busen Lilla sara :D


LILLA SARA :D

A-ponny, shetis.

Hon var en elak ponny men jag lärde mig mycket:)

Värsta minne: Ramlade jagav 7 gånger på 10 min :S Det var inte kul, kan jag säga.

Jag kan ju säga att jag har ramlat av mer än hundra gånger på henne :P

men ändå var hon underbar, hon gjorde mycket för mig <3


 


LUDWIG :D

C-ponny. svensk ridponny.

En mycket fin ponny. men fick honom lite för tidigt. Var inte så kunig.

Han var väldigt stark!! en svår riden häst! men mycket fin!

Värsta minne: när han sprang runt med mig i padocken i 5 min, och tillslut fick jag hoppa av :S men på även han lärde jag mig mycket!

 


ARAJA :D  

A-ponny, shetis.

Det var den ponnyn som hjälpte mig att få tillbaka självförtroendet.

Hon gjorde allt man sa :D hur snäll som helst!

Värsta minne: har faktiskt inget med henne  :O



APPEL BLOSSOM :D

B-ponny, Exmoor.

Hon var UNDERBAR! DET VAR INGET FEL PÅ HENNE!

Hoppade LA på henne och LC:1 dressyr ! nu bor hon i Norge och jag hoppas att hon mår super :) saknar dig <3


 


CANROY :D

C-ponny, welsh.

En super ponny, med ett hjärt av guld!

hoppade LA på honom och tävlade lite dressyr, gick som en klocka i dressyren!

Bor inte så långt i från mig nu :) jag få komma och hälsa på dig snart <3

Saknar dig, och hoppas att du mår bra :D


 


SIR PADDY :D

D-ponny, irländsk ponny

Min nu varande ponny :D och den ända nu :) ganska skönt att bara ha en ponny nu, det är så mycket med skolan.

Men jag vill ha en stor häst! också ;P

Det är den ända ponnyn jag har kunnat komma någonstans med för att jag inte har växt mer nu.*skönt* är ca 175 cm så det räcker nu.

Ska försöka kvala upp till Msv nu :D och tävla terräng i sommar!även lite dressyr:)

ååå vad jag längtar!


 


Tror att det var allt;) hade kunnat skriva hur mycket som helst om varje häst.

Men det orkar jag inte ;)

Ni får fråga om det är något :)



/ xxHxx


Av Hanna - 12 mars 2010 13:29

Fredag.

Jag älskar fredagar men inte när man inte mår bra :(

Nu sitter jag vid datan och tv:n :P


Bussen.

Bussen brukar komma vid 07.50 Vi stog där och väntade och väntade, när klockan var 08.10 så gick vi hem.

Den kom ju inte så, vi gick hem :P När vi stog på gården kom bussen på vägen XD och den kom upp på våran gård, ända hemXD DET VAR PINSAMT! haha XD


Ikväll.

Ikväll skulle mamma göra någon god mat;) hoppas det är gott också :P

ska plugga också :( eng :(

Föresten jag fick G på kemi provet :D och jag som inte ens trodde att jag skulle kunna en fråga :D



/ xxHxx

Av Hanna - 11 mars 2010 19:54

Nu ha jag kemi prov i mon:( och jag har inte pluggat mycket. JAG KAN INGENTING!

kemi provet handlar om

-basiska ämnen

-sura ämnen

-neutralt

-joner

-SIV

-kalciumsulfat,ammoniak,natriumklorid,kolsyra,svave
lsyra,saltsyra,saltpetersyra, mm... *suck*!

Får ta det som det kommer. Kommer får göra om prov:(


Min dag i dag har varit soft ;)

skolan är ändå rätt kul speciellt när man får träffa sina älskade vänner<3

man mår så mycket bättre av att få träffa dom :D


När jag kom hem.

-Städade

-Gick ut och gick med hunden Isak :D

-Datan ^^

det är det jag har gjort i dag  och sen har jag förträngt alla prov som kommer och iställe har jag tänkt på min efter längtade sommar !!!!

VI SKA HA SÅ KUL I SOMMAR<3

GUD VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN! JAG RYSER AV DET!


FÖRESTEN JAG HAR GRATTIS SMS NU :D!!!

MUSIK<3


Helg i mon då:D så skönt!

jag ska rida, gymma och laga middag ;) mm

Hoppas det blir en bra helg för er alla <3


Ska tävla den 20 i Alingsås LB och LA :D bara så ni vet.


puss puss bloggen :D


/xxHxx

Av Hanna - 11 mars 2010 14:47

Nu sitter jag här i solan och väntar på bussen :( med Linn:D

Bussen kommer 15.45 och slutade 14.40, så man kan ju vänta ett tag :S

Dagen har varit helt oki :) men mycket skratt:D


Men jag längtar så mycket till sommarlovet!!!!! och avslutningen!


/ xxHxx


Av Hanna - 9 mars 2010 16:59

Ledig från skolan i dag :D

men va fan ska man göra ?

jo... man ska plugga :(


Min dag

-pluggat

-pluggat

-städat

-ridigt min älskade polle :D

-pluggat


Man sitter och tänker på hur roligt man kunde haft det istället, om man bara hade sluppit skolan:(

Tänk om man bara kunde allt och slapp att gå i skolan!!! tänk om!!!


Jo... jag kom på en sak. jag har ju blekt slingor i håret ;P det blev faktiskt riktigt bra ;) men till sommaren ska jag bleka hela håret ;)

 Alla kommer vill att jag ska lägga upp det på bild men det syns inte XD


Ni är väldigt dåliga på att kommentera:( skulle önska att ni kommenterar mer:P


/ xxHxx

Av Hanna - 8 mars 2010 15:24

Min mamma

Man förandras ju alltid jätte mycker både på in sidan och ut sidan, det kan ju vara både negativt och posetivt.

Men alltid är hon min mamma. Hon gör grymt mycket saker för mig som man aldrig säger tack för och det får man mycket ångest över.

Men hon kan också vara förjävlig..... men det vill jag inte gå in på nu.

ÄLSKAR DIG FAST DU KAN VARA FÖRJÄVLIG IBLAND!!      

                         DÅ                                        NU


Min pappa

min pappa är min pappa.

vi pratar inte så mycket, men han kör mig till kompisar och allt annat  ;)

men han är grymt värdefull och jag skulle inte klara mig utan han. inte nu iallafall:P

ÄLSKAR DIG!!

                 DÅ                                             NU

   


GIFT

Fortsätt gå framåt.

Ha hopp om det bästa.

Älska alltid den du älskade.

Kom ihåg allt roligt ni har haft tillsammans.

Och förtsätt ditt liv med den du älskar!!


Min bror

Också har jag min store bror som kan vara så jävla irreterande!!! men men han är ju min bror ;)

  hade ingen annan bild :(


/ xxHxx

Av Hanna - 7 mars 2010 20:46

En super dag med min häst !!!

tävlade i trollhättan i dag.

LB, dubbel 0 och kom 7 av 43 st :Djag är jätte nöjd. han hoppade upp sig och gjorde sitt bästa :D

LA, ett pet i grunden :( men det var mit fel . satt lite för tungt i sadeln, skulle bara gjort en halv halt i svängen och rättat på mig fram till hindret :) men men det var min första LA för i är och jag är super nöjd :D

det var så längesen han hoppade så bra som han gjorde i dag:D

Älskar dig <3


video i LB( filmad med mobil )


LA



/ xxHxx

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards