xxHannisHxx

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Hanna - 6 juni 2010 21:53

idag har jag varit i gräfsnäs ( eller hur det nu stavas ^^) och firat farfar :) vi åt mat där agnes jobbar :D men jag ville inte störra henne för hon hade fult upp ^^  det vara ju hjuletsdag^^ massa folk och gamla raggar bilar^^


maten var inte så jätte god :( eller jo en sak, potatisen ^^ annars var det inte min smak :) men vi hade det mysigt iallafall :)


sen när vi skulle åka hem så åkte vi till ÖB ^^XD och köpte smink XDXD men det är bra och billigt ;D

sedan red jag på kalif och paddy :) JAG FICK SKAVSÅR I RUMPAN :S:S det är inte kul :(:( 

så var min dag ^^ nu sitter jag här framför datan och är jätte lycklig för att jag kan blogga :D:D:D:D:D


är det någon som vet om det blir något i mon ?


/xxHxx

Av Hanna - 6 juni 2010 21:41

hahahahahahahaha....... :S

jag har nu försökt i flera dagar med att komma in på min blogg men det har inte gått :( linn har hjälpt mig och allt men det har inte gått ^^


så började jag skapa en ny blogg, och så slog det mig att jag har bytt lösen ord till ett lättare. jag försökte logga in på bloggen och vipps så gick det XD XD så pinsamt!!


men fan vad härligt nu kan jag blogga igen :D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

det är massa saker ni har missat och jag har också missat att lägga upp :(

men det får komma i efter hand ;)


jaaaaaaaaaa jag kan blogga !!!!!!!!


/ xxHxx

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards