xxHannisHxx

Alla inlägg under juni 2010

Av Hanna - 23 juni 2010 15:14

Var med  Linn på liseberg i går ;) super kul ^^  hahahaha, mycket skratt !!!


        

      Tack Linn ^^ ;) Tåget var bäst XDXD


/ xxHxx

Av Hanna - 22 juni 2010 10:30

LISEBERG MED LINN I DAG !!!! <3

Av Hanna - 22 juni 2010 10:21

var i trollhättan i söndags och tävlade fälttävland ;) det gick super ^^ och det är så mycket roligare än att hoppa ;)


dressyren : gick jätte bra för att ha tränat så lite ;) fick 117 p

hoppningen: dubbel 0 ;)

terrängen: var jag 0 i, men var lite för långsam så jag fick 8,5 straff tror jag ^^

det är en så känsla att hoppa terräng !!!! helt underbart !!!!:D:D

  Här är en bild på framridningen till terrängen ;)  helt underbart!!!


/xxHxx

Av Hanna - 21 juni 2010 11:00

outfit för dagen ^^


vi var i borås och spela minigolf;)


 

shoppa även lite ^^ men det orkar jag inte lägga upp ;)


/xxHxx

Av Hanna - 17 juni 2010 21:46

idag har jag varit på potatisfestivalen ;) det var ganska tråkigt :(, det fanns ingen marknad alls :S jaja men jag var och shoppa i stan istället ^^


 

snygg shorta som man kan ha över bikinin ^:), gina :)

  ögonfransböjare :), kicks

  spetstrosor ;) super snygga, maxi ^^

  jätte söta hårspänen, lindex

 

också mina älskade jeans :D nu har jag ett par snygga jeans iallafall :D, gina .


jag är super nöjd med dagens inköp ^^ men det blir nog mer på lördag ;)


/xxHxx

Av Hanna - 15 juni 2010 14:50

NU SKA JAG SNART HEM FRÅN LINN :( vi har haft det super ;););) Bästa dagen på mitt sommarlov !!! än så länge, iallafall ;)


Här kommer lite bilder på vad vi har gjort ;D


                 

        så jävla roliga bilder ;) solat hela dagen :D


tack linn ;) nu kommer min pappa och hämtar mig ....:)


/xxHxx

Av Hanna - 11 juni 2010 18:34

Här kommer bilder på mig och min häst ;)

bilder av Anna,http://hastblogg.wordpress.com/ 
 gå gärna in och titta ;)


             

/ xxHxx

Av Hanna - 11 juni 2010 18:28

fan vad jag längtar !!!! vi får hoppas på att det bli nu då ;) Jag ska ha så jävla kul !!!


det är ju nästan tråkigt att ha sommarlov :(  vad fan ska man göra ???

jag har nästan suttit inne nu sedan sommarlovet börja :(  men jag hoppas det blir ändring på det ;) ;) mohhahahaha ^^


nu sitte jag här och har jätte ont i magen för jag har ätit så mycket :(:( men fan vad gott det var :D:D


/ xxHxx 

ps. Hoppas ni har ett bra sommarlov :)


Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards