xxHannisHxx

Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

Dagarna går så fort !!! :( ;)

Av Hanna - 10 juli 2010 21:12

Nu har jag inte bloggat på länge igen :( men det är ju sommarlov^^ 

jag har jobb som är för jävligt :(:( ska sluta där efter 5 dagar XDXD  


Det har hänt massa saker nu igen ;);) men jag ska bara berätta om dagens händelse ;D


var och tävlade i ljuslingsbacken :D:D. fälttävland såklart ;) 

super bra dag ;) 

Dressyren: hahaha.... ja vad ska man säg ^^ tur kanske ^^ jag hade läst på fel dressyr program :S vad gör man ??? jag ringde en tjej som hade ridigt samma som jag skulle göra och fick programet, hade ca 20 min på mig att lära mig programet och rida fram :S och fattar ni jag lärde mig det :O:O :D:D:D det är helt sjukt !!!! och det kändes jätte bra, fast det vara så varmt;)  fick 58,6 straff det är super för mig ;);)

Hoppningen: gick runt med en 0 ;) fatta om jag var glad !!!! :D:D

Terrängen: gick runt med en 0 där med :D:D:D men jag höll på att ramla av i vattnet XDXD titta bilden hahahaha 

  

men jag kom upp XDXD utan fel ^^ mamma fota i ren tur ^^ hon skrek jätte mycket när jag höll på att ramla av ^^

terrängens outfit:

   orange ^^

föresten det var DM och indviduellt  titta här ^^ ;)

  

kom 3 indviduellt ^^ :D:D

  

och 2 i DM:et :D:D:D:D:D:D DM= DISTRIKT MÄSTERSKAP

  

HAHA var bara tvungen ^^ den blåa rusetten är typ 60 cm ^^ 


En lyckad dag :D:D


/xxHxx

 
 
Ingen bild

Ewe

11 juli 2010 13:47

Underbart hanna!!!!!!! rätta takter

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 1 februari 2011 19:34

HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH

Av Hanna - 1 januari 2011 17:52


fan vilken härlig natt ;););):D ....     /xxHxx  peace  ...

Av Hanna - 24 december 2010 21:19

nu är en mysig jul afton över och det är bara kvar en flöttig kväll ;) med mycket godis!  outfit :           hjälpte Louise också ;) så sött blev hon :D       jonas fick en väldigt stor polly påse :D      Och lite glass på k...

Av Hanna - 5 december 2010 20:34


4/12-2010 En av dom härligaste dagarna på hela vintern :) sov över hos linn från fredag till lördag och det blev en hel kväll med filmer :D och ben and jery såklart ;)    på lördagen tog jag mig en rid tur barbacka :D:D mycket roligt!!    ...

.

Av Hanna - 23 november 2010 20:08

fitt mobil!!!!!!jag fattar ingenting!!!!!

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards