xxHannisHxx

Alla inlägg under april 2010

Av Hanna - 21 april 2010 11:17

Nu sitter jag vid datan med Agnes anna johanna och ivana :D

vi har en super lång rast så nu sittar jag och bloggar ^^ har ju inte gjort det på länge :(

Men men det har varit mycket kul och tråkigt jag har gjort ;) Minnen för livet !!

ska till slöjden snart och fortsätta på min klänning:) ganska lång tråkigt men det måste göras.


När jag kommer hem kanske jag bloggar om när jag träna terräng första gången i år :D har ganska mycket bilder :) Anna var fotograf!!!!


/ xxHxx

Av Hanna - 12 april 2010 21:34

Byt header :) tyckte den här var mycket roligare ;)



IDAG

Första dagen i skolan efter påsklovet :( JAG LÄNGTAR TILL SOMMARLOVET !!!! och det blir ju bara kortare och kortare att vänta :D :D :D :D !!!!


Linn hängde med hem :D vi hade super kul ;)

Här kommer lite bilder som vissar vad vi gjorde :D




 

 

/ xxHxx




Av Hanna - 3 april 2010 11:36

  Här är bilderna på LA:an

TÄVLINGEN I ALINGSÅS :)


LB: en rivning i omhoppningen :( men kom 4 av 37  åndå ^^

LA:en rivning :( jag som satsar så :(

men får väl satsa tills jag ska till jönköping :D på lördag nästa helg :)


GLAD PÅSK FÖRESTEN ^^

NU SKA JGA SNART NER TILL MORMOR OCH HJÄLPA HENNE MED ATT LAGA MAT :)

SEN PÅ KVÄLLEN SKA JAG TILL SÖLVASON OCH ÄTA IGEN ^^

DET ÄR NOG MIN PÅSK :)


/XXHXX




Av Hanna - 1 april 2010 14:01

Slutade 12 i dag :D det var mycket skönt !

Nu ska jag ut och packa tills i mon då jag ska tävla i Alingsås igen det blir två rundor i LB och LA :D  hoppas på det bästa :D

Önska mig lycka till ;)


Kommer mer inlägg i kväll tror jag :D


/ xxHxx

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards