xxHannisHxx

Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna - 29 mars 2010 11:15

Jag hatar att vara sjuk !!!!

det bara rinner ur näsan hela tiden !!!:(

och har ont i halsen.


min dag kommer innebära SÄNG :(


idag är min dag helt förstörd !!!!


/ xxHxx

Av Hanna - 28 mars 2010 18:14

Idag


-Linn har sovit över hos mig tills i dag :D vi hade super kul !!!!! :D

-Städat

-Borstat isak (hund)

-Ridigt paddy gick super han gick på tygel i galopp hela passet :D

-Städat stallet

-Fyllt vatten till hästarna :P

-Tränat lite muskler ^^

-Ätit våfflor :P mmmmh ...

-Dushat


 JAG HAR INTE

-PLUGGAT !!!!!!!!!!! JAG ORKAR INTE DET !!!!


DAGEN HAR VARIT SUPER :D HAR HUNNIT GÖR VÄLDITG MYCKET :D


/ xxHxx

Av Hanna - 27 mars 2010 22:17

Idag har jag vart i vårgårda med Linn på mopeden :D första gången i år jag var ute på den :D man känner sig så fri när man åker :D

Vi var på vårgårda mässa och köpte gräde på hemköp ;)

sen åkte vi hem i spöregn :( men det var kul än då :D

Linn körde också lite moped :D

När vi kom hem tittade vi på film medans vi väntade på att våfflorna skulle bli klara :D mmmm det va jätte gott :D

sen stallet :D red för första gången i padocken i år :D det var så himla härligt :D Linn red också :P gick super!

Spelade Wii också ;)

och nu sitter vi och tittar på natt på museum :)



LIVET KAN BIL BÄTTRE OM MAN BARA VILL !!!<3

  


/xxHxx <3

Av Hanna - 26 mars 2010 22:47

 

Här är bilderna från Alingsås ;)

Av Hanna - 26 mars 2010 22:34

super dag på ullared :D men har väldigt ont i fötterna !! ^^


Här kommer sakerna jag köpte :D


  :D super nöjd! men hade viljat handla mer, men hade inte pengar till det :(:(


/ xxHxx

Av Hanna - 24 mars 2010 20:54

Rösta på min omröstning :D

Säg vad som är dåligt, inte dåligt, vad jag ska skriva mer om och mindre om:D


 

<3 <3 agnes tar bilden :)



/xxHxx

Av Hanna - 24 mars 2010 15:22

HEJ HEJ :D


Idag har det varit en riktigt härlig VÅR dag :D man känner verkligen hur sommaren är påväg :D!!!! ÅÅÅÅ VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN !!!!!

När man kan gå i shorts och linne =) och vara brun!!!!


Kom hem vid 1 tiden :) väldigt skönt!

Jag har:

-Ridigt i det sköna vår vädret! men han tappa en sko ! :( :( så typiskt när man verkligen tyckte det var roligt. SOM TUR ÄR DET INGEN TÄVLING I HELGEN :)

-Varit i skolan. Vi hade NP prov i eng:( och jag tror jag skrev om fel ämne :(

Det var det ända vi gjorde i dag i skolan :D


Imon ska vi ha prov i matte :( KAN INGENTING :( och jag orkar inte plugga heller !!


På fredag ska jag gör en jätte rolig sak :D !!!!!!!!! jag längtar sjukt mycket !!!


Skulle försöka ladda upp bilderna på tävlingen från i lördags :) men det går inte :( så dom kommer när dom kommer !


/xxHxx


Ps. jag har börjat fatta min mobil :D

Av Hanna - 22 mars 2010 18:57

Dagen kan väl inte bli sämre !!! :( 


/.

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards