xxHannisHxx

Alla inlägg under juni 2010

:(

Av Hanna - 28 juni 2010 10:58

VÅRAN PUMP HAR GÅTT SÖNDER :S vi har inget vatten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fy fan vad jobbigt......


Som tur ska jag till Linn i kväll, men det kommer bli så sent :( för vi ska ta in vårat jävla hö !!!!!! det är så jobbigt....DET STICKS!!!XDXD men det är bra träning XD


ska väl ut och sola nu ^^


/xxHxx

:D

Av Hanna - 27 juni 2010 16:57

Nu har jag solat klart för idag ;) :D brun brun !!!! :D


snart ska jag rida för mormor i paddocken :) det får bli lite senare, så det inte är så varmt;) måste ju rida nu ^^ när jag ska tävla på hajjerna :D den 4/7 - 10 :)


och nästa riktiga terräng blir den 10/7 -10 då blir det i ljuslingsbacken :D:D hoppas att Anna åker med och fotar!!!


 

/xxHxx

Av Hanna - 27 juni 2010 10:50

Igår låg jag hela dagen på stranden vid havet :D i GBG någonstans ^^ åsa tror jag det heter ;)

vi låg där från kl 12 till kl 16 ^^  och jag blev brun kan man säga :D:D:D



Idag blir det stranden i gräfsnäs ^^ sola sola sola och lite bada  !!! :D:D

Av Hanna - 27 juni 2010 10:32

Det hände inte så jätte mycket på midsommarafton men det var mysigt :D


outfit

 


/ xxHxx

Av Hanna - 24 juni 2010 20:30

FÅR NOG GÅ OCH LÄGGA MIG TIDIGT SÅ INGENTING MER HÄNDER MIG!! ^^

/ xxHxx

Av Hanna - 24 juni 2010 20:21

idag skulle jag ha gjort massa saker, men allt blev förstört när jag lekte med hunden isak:( JAG VRICKA FOTEN :S :S OCH DET GÖR ONT !!!!!

Så dagen har gått så jävla långsamt :'(  och morron dagen blir inte så mycket bättre :( tror jag inte !!!


jaja livet går framåt iallafall^^;)



/xxHxx

ps. jag saknar dig redan <3<3

Av Hanna - 23 juni 2010 21:02

Nu har jag ändrat header, inte för att den är så fin men det är minne i den :P Och jag kände att jag behövde en ny header på bloggen. Kommer en finare när jag har gjort den ;P


/ xxHxx

Av Hanna - 23 juni 2010 15:22

Än så länge har jag ridigt och ätit mat :) inte så mycket, men vad fan ska man göra???

Dagarna bara går och så sitter man här vid datan^^ eller inte ;D ;D 

Nu håller vi tummarna !!!!!!!!!LINN!!!!!


Hoppas att alla har det super !!! och har en bra sommar ;)

vad ska alla göra på midsommar ?

jag ska tydligen sitta hemma och mögla då :( 

smsa om ni har något kul på G ;)


puss puss


/xxHxx

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards