xxHannisHxx

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna - 29 juli 2010 20:42

Nu är jag hemma från Stockholm =) tråkigt på ett sett och jätte skönt på ett annat ;);) 

Jag och min moster har mest gått ^^ jag har inte suttit i en bil eller buss på 3 dagar ^^ vi har gått hela tiden :S man kan ju säga att jag har fått motion :D 

Min moster Carina bor i solna och vi gick från solna till söder ^^ och mycket mer !!!!!!!

käkade jätte god mat :D:D china och thai ;)  

ja alla som kan stockholm och har varit där, känner nog till det kända china resturangen som heter ho's tror jag XD ^^ haha .... 

köpte även ett par  oäkta converse ;) svart light :)


Hoppas på att det blir en sväng i Stockholm med Linn ;)

tack /xxHxx

Av Hanna - 22 juli 2010 15:27

Vad ska man säga :D:D 5145kr rikare :D:D på 2 veckor :D:D med mycket arbete..gick upp 6 varje jävla dag !!!! och att jobba med en gubbe som tror att man ska kunna höra hans tankar, han är elak ibland också :( men va fan jag gör jobbet jätte gärna :D:D PENGAR!!!<3  

Ska börja jobba på fredag nästa vecka igen ;) En vecka ledighet :D:D


Ja också har det hänt jätte mycket roliga saker också ^^ och i mon ska jag till Varberg med Linn, ^^:D:D ska vara där från fredag till måndag ^^och sen på tisdag morgon drar jag till stockholm och är där tills på torsdag :D:D


Asså jag kan nog säga att det är det bästa sommarlovet i alla fall ;)<3


/xxHxx

Av Hanna - 18 juli 2010 15:19

shopping med mamma ^^ supernöjd !!!! :D:D

 

kavaj 

lindex

väldigt snygg !!! :D 

   jeans, gina 99kr ^^ 

BH , lindex 199kr 

tunika, lindex 179kr super snygg med kavajen ^^


/xxHxx

:O

Av Hanna - 18 juli 2010 10:37

Hahaha jag sov från 6 på kvällen till 9 på morgonen XDXD 

Det var skönt ^^


/xxHxx

ps. jag har väldigt ont i fötterna :( ^^

Av Hanna - 17 juli 2010 15:31

vilken natt ^^ 


Jag Linn Amanda och Maja var och tältade vid kvinnestadssjön, fredag natt;)

hahahah det hände väldigt mycket :S ^^ tältet höll på att rasa och mina skor försvann XDXD hahaha fan tar dom ^^^mina fötter är såriga :( XD och svider.



hahahaha bilder kanske kommer ^^ 

Tack tjejer ;);) och dom andra XDXDXDhahaha


/xxHxx

ps. jag skulle aldrig gjort det. förlåt .. jag hade gjort precis likadant som du .

Av Hanna - 11 juli 2010 14:03

idag har jag jobbat igen :) idag var det nästan kul att jobba :D:D för han var inte där och mamma hjälpte till ;) så jag var klar vid halv 11 ;) skönt :)


nu ska jag åka bada snart :D  i gräfsnäs tror jag :)


 imon blir det en jobbig dag :(:(:( ska jobba med han och vi ska till skara och titta en häst som är halt.....:(

Pengar !!!!<3 det är det ända man får tänka på... när det är som värst.'


/xxHxx<3

Av Hanna - 10 juli 2010 21:12

Nu har jag inte bloggat på länge igen :( men det är ju sommarlov^^ 

jag har jobb som är för jävligt :(:( ska sluta där efter 5 dagar XDXD  


Det har hänt massa saker nu igen ;);) men jag ska bara berätta om dagens händelse ;D


var och tävlade i ljuslingsbacken :D:D. fälttävland såklart ;) 

super bra dag ;) 

Dressyren: hahaha.... ja vad ska man säg ^^ tur kanske ^^ jag hade läst på fel dressyr program :S vad gör man ??? jag ringde en tjej som hade ridigt samma som jag skulle göra och fick programet, hade ca 20 min på mig att lära mig programet och rida fram :S och fattar ni jag lärde mig det :O:O :D:D:D det är helt sjukt !!!! och det kändes jätte bra, fast det vara så varmt;)  fick 58,6 straff det är super för mig ;);)

Hoppningen: gick runt med en 0 ;) fatta om jag var glad !!!! :D:D

Terrängen: gick runt med en 0 där med :D:D:D men jag höll på att ramla av i vattnet XDXD titta bilden hahahaha 

  

men jag kom upp XDXD utan fel ^^ mamma fota i ren tur ^^ hon skrek jätte mycket när jag höll på att ramla av ^^

terrängens outfit:

   orange ^^

föresten det var DM och indviduellt  titta här ^^ ;)

  

kom 3 indviduellt ^^ :D:D

  

och 2 i DM:et :D:D:D:D:D:D DM= DISTRIKT MÄSTERSKAP

  

HAHA var bara tvungen ^^ den blåa rusetten är typ 60 cm ^^ 


En lyckad dag :D:D


/xxHxx

Av Hanna - 4 juli 2010 11:02

en sak till ^^ min blogg är bäst ^^ och snyggast XDXD


/xxHxx

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards