xxHannisHxx

Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna - 28 februari 2010 20:05

Nu är dagen snart slut :( och jag har inte gjort så jätte mycket.

Jag var ute och red och prova sakerna vi köpte på mässan :D det passade ;)


vi åt våfflor :Dmmmmh :)


Jag är super glad!!! för att vi kan åka till kronan :D XD Jag trodde att jag skulle tävla på lördag men det ska jag inte!. Jag skulle tävla på söndag XD och då är det ett år sen det hände :S


Hoppas ni har haft en bra helg:)


/ xxHxx

Av Hanna - 27 februari 2010 21:38

I dag var jag med Emelie och hennes mamma och såklart min mamma ^^ på skandinaviun horse show.


Vi hade biljetter i dag :D GP ponny!!


Outfit

 


shopping:D

 

-Charles owen J3.

-grimmor.

-shoulder pads.

Nu kan jag börja tävla terräng ;D


Tack för en mycket trevlig dag <3

Ska försöka sova så snart jag kan ;P


/ xxHxx

Av Hanna - 27 februari 2010 21:20

Dålig uppdatering:( men det var bara för att jag var så trött igår, kom hem lite över 00.00 tror jag ^^ och hade väldigt ont i fötterna :P


Super dag med mamma och emil :D

åkte hemifrån kl 09.00 och åkte hem 23.00 ^^

Men vi var på bio dom två sissta timmaran XD

wolfman, super bra film. Man fick sissta och hålla sig i stolen hela tiden så man inte hoppa ur den XD


Outfit

 


shopping :D älskar allt :D

 

-kyra skjorta :D

-kyra vita ridbyxor

-hl skydd

-Ett schabrack till terrängen sen ;)

-vinter täcke

-rid strumpor

supernöjd :D tack mamma och pappa <3


Även lite gratis saker (häst mat/godis)

 


/ xxHxx

Av Hanna - 25 februari 2010 16:26

Jag längtat till London !!!!!!!!

och jag älskar min klass :D


kommer inte bli lika mycket uppdatering :( för min data är inne på lagning :S hoppas den kommer att vakna :) lånar mammas och pappas data, om ni undrar ;)


/ xxHxx

:(

Av Hanna - 24 februari 2010 13:33

MIN DATA FUNKAR INTE     jag mår verkligen dåligt av det !!!! :(


skolan var jätte soft i dag igen :D slutade 12 :D

men när jag kom hem var allt skit !!! DATAN FUNKA INTE !!!! AAAAHH VAD SKA JAG GÖRA :( DET ÄR HEMSKT.


Hela min dag är förstörd nu. Nu kommer jag bara att sitta vid tv hela kvällen och däppa :( ingen ridning i dag :( nu ska jag däppa:(


en dag kvar i skolan :D sen ledig på fredag :D gbg horse show :D längtar :D


Lånar mammas data, om ni undrar .


/ xxHxx

Av Hanna - 23 februari 2010 20:24

Nu har jag ändrat header.

Vad tycker ni ?

blev nöjd med den ;)


/ xxHxx

Av Hanna - 23 februari 2010 17:43

Super dag !!!

Idag har det varit en soft dag i skolan :D vi slutade två: ) tack vare lillemor som är så snäll:D vi fick hoppa över hennes lektion :D!!!


Idrotten va roligast :D

vi får inte ha idrott inne pga ras risk :S, så vi gick ut och gick ;) när vi gick hade vi snö bolls krig :D Älskar det :D!!


När jag kom hem var det läxa och cykla XD Det blev ingen ridning i dag :( för vart ska man rida ? men det var ganska sköna att slippa det;)

när jag hade cyklat sprang jag ut i kort armat och shorts i snön och testade om man kan simma i snön XD  jag fick svar på det också XD det kan man inte :P

det var ganska kallt men när man hade varit ute några minuter så var det inte kallt längre XD :P

hahaha det var väldigt kul :D


Så har min dag varit:P

men nu måste jag göra lite svenska ;)


Jo, jag fick en jätte fin nessesär av min låtsas syster Louise :D  super fin!!!! tack så jätte mycket <3


/ xxHxx

Av Hanna - 22 februari 2010 19:37

Nu är sportlovet slut :( och jobbet börjar :( men det är väldigt kul att träffa sina kompisar, mer. :D


och nu börjar det vanliga och tråkiga, man gör allt i en släntrian eller vad det nu heter XD hela tiden samma sak :(

Men det jag inte brukar göra är att vara ledig på fredag :D ska till göteborg horse show :D !!!!! Längtar så mycket !!!! ska även på lördag :D med Emelie :D


Ska köpa massa :D och hoppas det blir en sån också :P Den är nog viktigast när man ska börja tävla terräng ;)


 


/ xxHxx

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards