xxHannisHxx

Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna - 19 maj 2010 19:54

idag

idag har jag vart i skolan ^^ först hade vi hld men jag och johanna var på häst möte om skolmästerskapet:D det är på fredag och jag är inte taggad alls:( men jag hoppas att jag blir det :

sedan hade vi so med mattias <3 ganska lång tråkigt :( men mattias är så bra :D:D

Lång rast på ca 2 tim , gjorde inte så mycker då.;)

Gick till fitt annelie på et:n och gjorde eng och det förstörde min dag :(:(

men något som gjorde dagen bättre var erik ^^ och mormors häst :D för min jävla häst dampa   


 Det var en jävligt jobbigt dag:( speciellt eng :S.... det var ingen rolig dag ... hoppas dagen blir bättre i mon ;)


eller ja det kommer nog inte bli så mycket bättre i mon ::( för då ska jag ta spruta :S hatar sprutor!!!!!! ( livmoderhalscanser)

Hoppas någon gör dagen bättre <3


/xxHxx

Av Hanna - 19 maj 2010 19:34

JAG LÄNGTAR TILL SOMMARLOVET !

FAN VAD KUL JAG SKA HA !!

 

^^


/xxHxx

Av Hanna - 18 maj 2010 21:35

Smycken


  armband.   armband, nians avslutning:D   ring , lite stor :(   sådana man har i håret. tänkte ha dom på nians avslutning :D  örhängen , det var 5 olika storlekar :)

klaga inte kvaliten ^^ XD ja vet !!!!!!


Kläder


  kavaj :D älskar den!!!   linne, nät i ryggen   tröja, söt!!!!!!!!   midjekjol, super söt ^^   linne, skön :)


Vänner !!

    snygging 1 och 2 ^^                  

älskar er <3 93A!!!!!!!!



/xxHxx

Av Hanna - 17 maj 2010 22:00

tack alla mina kära vänner <3 det var det roligaste jag har gjort på länge :D:D


Jag hoppas att jag orkar och hinner och lägga upp bilderna i mon på vad jag köpte och hur kul vi hade det :D:D 

Men här kan ni gå in och titta på alla bilder ;)

http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=120014691355102&v=photos&ref=ts


Idag

idag var linn hemma hos mig och vi gjorde musikuppvärmningen ^^ helt klar XD för vi ska ha den i mon ;) men jag hopas det går bra :) inte för jag kommer ihåg allt i ordning ^^ jaja LINN är duktig ^^


God natt ;)



/xxHxx

Av Hanna - 12 maj 2010 17:37

NU SNART BÄR DET I VÄG TILL LONDON :D;D

MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS ATT ATT MIN VÄSKA ÄR FÖRSTOR !! DEN FÅR BARA VÄGA 10KG OCH VARA BRED:20 HÖJD:50  OCH LÄNGD:40 

OCH JAG MÅSTE TRYCKA PÅ DEN FÖR ATT DEN SKA FÅ PLATS :s


JAJA JAG HOPPAS ATT DET BLIR BRA OCH ATT DET BLIR BRA VÄDER :) FÖR JUST NU SPÖ REGNAR DET HÄR :( :(


HEJ DÅ <3


/XXHXX

Av Hanna - 10 maj 2010 20:24

idag har det inte hänt så jätte mycket, eller jo jag har ju varit i stan och handlat lite saker till avslutningen:D


  En läppstiftspenna :D super bra :D :D   örhängen till avslutningen;)   och mina älskade skor :D :D  jag hoppas att jag får gå med någon lång, för jag blir ca 185 cm ^^


/xxHxx

Av Hanna - 9 maj 2010 18:28

  Jag längtar tils London !!!!!!!!!!!!!! TAGGA !!!!!!! :D :D

 



       

/xxHxx

Av Hanna - 9 maj 2010 18:06

Jag kom hem vid halv 4 från dagens tävling :) och den gick jätte dåligt :( så jag vill inte prata med om det :(


När jag hade packat ut allt så gick jag in och duscha och fixa mina ben och fötter :D :D


Det här gjorde jag ;)

    


Fot saken var jätte bra, nu luktar mina föter mint och är jätte lenna. Och mina ben är jätte fina^^


/xxHxx

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards