xxHannisHxx

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Hanna - 19 februari 2010 20:41

HÄR KOMMER NÅGRA HÄSTAR JAG KAN TÄNKA MIG:D


'  

                  


/ xxHxx

Av Hanna - 19 februari 2010 20:29

Ja.... nu har jag cyklat i 1 timma   (inne XD) chockad? JA :o

Det känns riktigt bra att cykla så mycket :D

Men när man sätter sig i soffan och fettar sig med godis känns det inte bra längra:(

Men det är så jävla gott ;D'


Jaja .. har duschat också det var väldigt skönt :) sen målade jag naglarna :D (röda).


Tittade lite på let`s dance men det är inte det bästa programet jag vet :S

så jag satt mig vid datan i stället :D


/ xxHxx

Av Hanna - 19 februari 2010 15:58

  NÄ JAG HADE VERKLIGEN PLANERAT ATT TÄVLA IMON MEN NU ÄR DEN INSTÄLLD PGA VÄDRET, DET ÄR JU BARA SNÖ :(

DET KÄNDES SOM DET SKULLE GÅ BRA OCK ALLT :(

http://www.alingsasryttarsallskap.nu/ 


NU KOMMER JAG VARA SUR HELA HELGEN BARA FÖR DET HÄR JÄVLA VÄDRET !!!!!

FAN VAD ARG JAG ÄR !!!  



/ xxHxx

Av Hanna - 19 februari 2010 14:54

Nu har jag nästan packat allt till tävlingen imon:D måste bara vänta tills mamma kommer hem med bilen, så jag kan packa in alla mina saker i den. Paddy har ju ett eget skåp med sina saker :P

Ridigt har jag också gjort:) gick jätte bra, han gick på tygel hela tiden :P

Så nu är vi taggade tills imon :) vi får hoppas på det bästa.

Håll tummarna ;)


Har även lagat mat :D det blev pasta, köttbullar, paprika och pesto eller vad det nu heter ;P Pappa tyckte det va jätte gott så det måste vara bra   


Nu ska jag försöka göra lite engelska :( hatar det ! och försöka cykla men det är kul, ;P lite iallafall XD

 

Sommar !!

 

Sommar ! Jag vill ha ssssoooommmmmmaaaaaaarrrrr!!!!


/ xxHxx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards