xxHannisHxx

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Hanna - 3 mars 2010 19:41

Skola hela tiden, fast det ju går bra när man slutar 12 ^^

3 lektioner och vi gjorde inte så mycket på någon av lektinerna. förat hade vi handledartid, men pratar om var som ska hända på vecorna typ Sen so, skrev.... Har faktiskt tröttnat på at skriva i so:n. Sissta lektionen hade vi engelska, den var helt oki:)


Sen när jag kom hem :

- fixade till tjejkvällen på fredag :D

- städade lite:(

- gick ut och gick :D

-tränade pollen :D

Träningen med paddy gick jätte bra :D men han var inte riktigt på och framåt. Han hoppade upp sig fint iallafall ;) och tränaren vara jätte nöjd. men jag ska testa ett vanligt två eller tre delat bett tänkte jag, för att det har börjat kännas lite starkt nu.


tjejkväll på fredat till lördag :D alla är jätte taggade hoppas jag :P

hoppas det blir lika kul som jag tror ;)

och sen på söndag ska jag tävla i trollhättan :D, min första LA för i år :) håll tummarna för mig :).


 

paddy och jag när vi tränar terräng :D ( dålig kvalite på bilden, men den är taggen med en mobil och är in zomad)



/ xxHxx

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards