xxHannisHxx

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Hanna - 23 augusti 2010 19:41

vad tycker ni ? :D 

Jag är jätte nöjd :D:D!!!


/xxHxx

Av Hanna - 23 augusti 2010 18:18

Sista dagen på sommar lovet :(:( fast ändå är det kul :D eller ja :( det som är roligt är väl att få träffa nytt folk :) och ändra min livs stil som man alltid försöker med ^^haha jag kommer inte lyckas ;) 


Tack för ett super sommarlov<3 ;););) :D


puss puss /xxHxx


Av Hanna - 23 augusti 2010 14:42

Jag vet inte om det ska bli kul eller tråkigt att börja skolan ... men jag hoppas att det bli kul och att jag träffar mycket nytt folk :) 

Har inte det bästa schemat  med det är absolut inte dåligt heller :D:D


vi syns imon då vänner ;)

  


/xxHxx


ps. önskar dig all lycka till som finns i världen Agnes ;)

Av Hanna - 23 augusti 2010 13:59

Igår tävlade jag fältävland i regn ^^ hahaha man kan säga att det gick jätte bra förutom att jag glömde ett hinder i terrängen ^^XD pinsamt  ....


Dressyren: gick inte så jätte bra :( men det regnade jätte mycket och vi var piss våta^^ Hoppas på bättre tur nästa gång ;)


Hoppningen: Super bra!!!! han hoppade över hindren hela vägen ;)^^


Terrängen: ^^ XD ja vad ska man säga ..... jag missa ett hinder !!!! så störande !!!

så jag blev utesluten :( ^^ 


Min tränare var där och tävla med en av sina hästar :) så jag fick iallafall jätte mycket beröm av henne :D:D  Hon tyckte det såg jätte bra ut :D:D


   Dressyren :) mycket vatten så han snubbla också :@ 

   super ^^ hahaha mamma fotar alla foton och det är typ första gången hon håller i en kamern ^^ :D:D  så jag är nöjd:)

          Detta fotot är när vi står i fålla och dom ska släppa iväg oss ^^ paddy var helt cp så han sparka till staket så det nästan la sig ner XD

  


/xxHxx


Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards