xxHannisHxx

Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

hästar

Av Hanna - 12 mars 2010 13:44

Här kommer allt hästar jag har haft ;)

Ska försöka att få dom i ordning XD


Börjar med min första shetlandsponny ;)

hade ingen bild på min första shetis som hete Blondi:( 

jag fick hon när jag var 3-4 år :O men hon fick solexsem så vi lämna tillbaka henne:(

istället fick jag busen Lilla sara :D


LILLA SARA :D

A-ponny, shetis.

Hon var en elak ponny men jag lärde mig mycket:)

Värsta minne: Ramlade jagav 7 gånger på 10 min :S Det var inte kul, kan jag säga.

Jag kan ju säga att jag har ramlat av mer än hundra gånger på henne :P

men ändå var hon underbar, hon gjorde mycket för mig <3


 


LUDWIG :D

C-ponny. svensk ridponny.

En mycket fin ponny. men fick honom lite för tidigt. Var inte så kunig.

Han var väldigt stark!! en svår riden häst! men mycket fin!

Värsta minne: när han sprang runt med mig i padocken i 5 min, och tillslut fick jag hoppa av :S men på även han lärde jag mig mycket!

 


ARAJA :D  

A-ponny, shetis.

Det var den ponnyn som hjälpte mig att få tillbaka självförtroendet.

Hon gjorde allt man sa :D hur snäll som helst!

Värsta minne: har faktiskt inget med henne  :O



APPEL BLOSSOM :D

B-ponny, Exmoor.

Hon var UNDERBAR! DET VAR INGET FEL PÅ HENNE!

Hoppade LA på henne och LC:1 dressyr ! nu bor hon i Norge och jag hoppas att hon mår super :) saknar dig <3


 


CANROY :D

C-ponny, welsh.

En super ponny, med ett hjärt av guld!

hoppade LA på honom och tävlade lite dressyr, gick som en klocka i dressyren!

Bor inte så långt i från mig nu :) jag få komma och hälsa på dig snart <3

Saknar dig, och hoppas att du mår bra :D


 


SIR PADDY :D

D-ponny, irländsk ponny

Min nu varande ponny :D och den ända nu :) ganska skönt att bara ha en ponny nu, det är så mycket med skolan.

Men jag vill ha en stor häst! också ;P

Det är den ända ponnyn jag har kunnat komma någonstans med för att jag inte har växt mer nu.*skönt* är ca 175 cm så det räcker nu.

Ska försöka kvala upp till Msv nu :D och tävla terräng i sommar!även lite dressyr:)

ååå vad jag längtar!


 


Tror att det var allt;) hade kunnat skriva hur mycket som helst om varje häst.

Men det orkar jag inte ;)

Ni får fråga om det är något :)



/ xxHxx


 
 
Ingen bild

Annaaaa

12 mars 2010 16:40

Aaaw, ludde, min lilla häst :D

 
Ingen bild

EMMA

15 mars 2010 13:36

klart du får komma och häls apå någon dag ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 1 februari 2011 19:34

HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH

Av Hanna - 1 januari 2011 17:52


fan vilken härlig natt ;););):D ....     /xxHxx  peace  ...

Av Hanna - 24 december 2010 21:19

nu är en mysig jul afton över och det är bara kvar en flöttig kväll ;) med mycket godis!  outfit :           hjälpte Louise också ;) så sött blev hon :D       jonas fick en väldigt stor polly påse :D      Och lite glass på k...

Av Hanna - 5 december 2010 20:34


4/12-2010 En av dom härligaste dagarna på hela vintern :) sov över hos linn från fredag till lördag och det blev en hel kväll med filmer :D och ben and jery såklart ;)    på lördagen tog jag mig en rid tur barbacka :D:D mycket roligt!!    ...

.

Av Hanna - 23 november 2010 20:08

fitt mobil!!!!!!jag fattar ingenting!!!!!

Presentation


Jag heter Hanna Ragnarsson och är 16 år:)

Här på min blogg får du veta vad jag gör på dagarna :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Mycket dålig
 Dålig
 Bra
 Jätte bra
 Super bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards